شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

انسجام سازمانی ، نقطه قوت فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش شرکت فولاد حامیران در تحلیل بازار فولاد ؛ در آستانه ی سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، دکتر ابوالفضل روغنی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران به همراه علیشاهی یکی از اعضاء کمیسیون از آخرین دستاوردهای فولاد مبارکه بازدید کردند. در این بازدید بیش از هرچیز نظم و انضباط حاکم بر خطوط سیستماتیک تولید فولاد مبارکه تحسین برانگیز بوده است.

آقاپور علیشاهی از انسجام سازمانی فولاد آلیاژی اصفهان به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت این شرکت یاد کرد و در ادامه افزود : همه ی قسمت های فولاد مبارکه کار یکدیگر را تکمیل می کنند به گونه ای که در واحد مالی و فروش از زحمات کارکنان تولید به خوبی حمایت می شود و با بازاریابی مناسب ، محصولات با توجه به درخواست مشتری تولید و به بازار عرضه می شوند ؛ در واقع فولاد مبارکه مانند پلی است که می تواند تمام صنایع کشور را از رکود نجات دهد. 
طبق گزارش شرکت فولاد حامیران ، نمایندگی فروش فولاد آلیاژی اصفهان ؛ فولاد مبارکه توانسته با افزایش کیفیت محصولات خود در بازارهای جهانی حضور موفقی داشته باشد.
علیشاهی تصریح کرد : اینکه فولادمبارکه میتواند در کنار تامین بازار داخل، بخشی از محصولات خود را نیز به بازارهای اروپایی صادر کند، برای کشور بسیار سودمند و افتخارآمیز است.  در عین حال اینکه فولاد مبارکه بازارهای داخلی را برای عرضه محصولات خود در اولویت قرار داده است ، بسیار ارزشمند است. 

فروش فولاد آلیاژی این شرکت به بازارهای داخلی بسیار حائز اهمیت است . با مشخص شدن قیمت روزانه محصولات از جمله قیمت فولاد فنر ، قیمت فولادhss  ،قیمت فولاد spk و دیگر محصولات فولادی خرید و فروش فولاد آلیاژی در سراسر کشور با سهولت بیشتری انجام می شود. امروزه مصرف فولاد نشانه توسعه یافتگی کشورهاست و در حال حاضر کشور ما مصرف سرانه فولاد حدود 200 کیلوگرم دارد که باید با حمایت از این صنایع حرکت در مسیر صنعتی شدن را تسریع کنیم.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.