شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

رسیدن به تولید 55 میلیونی با رشد 5 درصدی


به گزارش شرکت فولاد حامیران در تحلیل بازار فولاد ؛ فولادسازان کشور در 9 ماهه اول امسال بیش از 16 میلیون تن فولاد میانی و بیش از 14 میلیون تن محصولات فولادی تولید کردند. بر اساس گزارش انجمن فولاد ، تولید فولاد میانی رشد بیش از 16 درصدی نسبت به مشابه سال قبل داشته است و از مجموع 16 میلیون و 73 هزار تن فولاد میانی تولید شده ، 8 میلیون و 530 هزار تن سهم بیلت و 7 میلیون و 500 هزار تن سهم اسلب بوده است.
در صنعت فولاد با توجه به طرح چشم انداز 1404 باید به تولید 55 میلیون تن دست پیدا کنیم و یکی از عواملی که در این تصمیم مورد ملاک قرار گرفته ، رشد اقتصادی است. بر اساس پیش بینی های جدید تیم اقتصادی دولت ، با رشد اقتصادی 5 درصدی میانگین تولید فولاد کشور سیر صعودی خواهد داشت.
دسترسی به 55 میلیون تن کار دشواری نیست و این احتمال وجود دارد که مصرف داخلی کشور در سال 1404 کاهش پیدا کند ولی در مقابل صادرات مطمئناً افزایش پیدا می کند و ممکن است زود تر از 10 سال آینده به 55 میلیون تن دست یابیم. با این وجود باید 42 میلیون تن مصرف داخلی داشته باشیم و 14 میلیون تن صادر کنیم. رکورد صادرات ۳ میلیون تنی نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد صنعت فولاد ایران پتانسیل افزایش صادرات را دارد و می‌تواند با دسترسی به بازارهای جهانی در صورت اصلاح زیرساخت‌ها به رقم مد نظر در طرح جامع فولاد دست پیدا کند. با همکاری بیش از پیش شرکت های فولادی می توان به این هدف دست یافت.
شرکت فولاد حامیران نیز دارای نمایندگی انحصاری فروش فولاد آلیاژی بهلردر ایران و نمایندگی فروش فولاد آلیاژی اصفهان  است که می توانید برای اطلاع از قیمت فولادهای آلیاژی از جمله : قیمت فولاد بهلر ، قیمت فولاد تندبر ، قیمت فولاد استنلس استیل ، قیمت فولاد اتومات ، قیمت فولاد سردکار ، قیمت فولاد گرمکار و محصولات دیگر با شماره 63511-021 تماس حاصل فرمایید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.