شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

رشد قابل ملاحظه سود خالص فولاد مبارکه

به گزارش شرکت فولاد حامیران در تحلیل بازار فولاد ؛ شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تولید و فروش بیش از 5 میلیون تن انواع محصولات گرم ، سرد و پوششدار به ارزش بیش از 11 هزار میلیارد تومان توانست به 90 درصد پیش بینی درآمد خود دست یابد.
معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه با اعلام این خبر و تأکید بر رشد 230 درصدی سود خالص در 9 ماهه سال جاری افزود : در این بازه زمانی ، شرکت جمعاً به میزان 5 میلیون و 126 هزار تن از انواع محصولات در مجموع 11 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 53 درصد رشد داشته است. 
وی در ادامه افزود : از مهم ترین دلایل این رشد کنترل هزینه ها در راستای تولید اقتصادی محصولات و همچنین کنترل هزینه های مالی با تبدیل نرخ تسهیلات گران قیمت به تسهیلات ارزان قیمت بوده است. در رابطه با همین موضوع ، مرتضی شبانی رئیس امور سهام شرکت نیز در خصوص بازده سهام شرکت برای سهامداران خاطرنشان کرد : این شرکت با رشد مستمر سودآوری خود و سرمایه گذاری در طرحها و شرکت های سودآور بورس توانسته است بازدهی قابل توجهی برای سهامداران به ارمغان آورد؛ به گونه ای که با توجه به تقسیم ۱۰۰ ریال سود نقدی هر سهم و رشد قیمت سهام در سال جاری بازده ۱۲۸درصدی برای سهامداران داشته که در نوع خود کم نظیر بوده است. همکاری نمایندگی های فروش فولاد مبارکه نیز در این رشد سهیم بوده اند.
شرکت فولاد حامیران نمایندگی فروش فولاد آلیاژی اصفهان و همچنین نمایندگی انحصاری فروش فولاد آلیاژی بهلر در ایران نیز در زمینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه فعالیت دارد که  برای اطلاع از قیمت محصولات همچون قیمت فولاد mo40 ، قیمت فولاد ck45  ، قیمت فولاد hss  و دیگر محصولات فولادی می توانید با کارشناسان فروش شرکت در تماس باشید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.