شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

بررسی بازار فولاد زنگ نزن

به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد، با توجه به توسعه ساخت و ساز و افزایش تقاضا خودرو در کشورهای توسعه یافته پیش بینی می شود ارزش بازار فولاد زنگ نزن در سال 2025 به 133.8 میلیارد دلار افزایش یابد. در سمتی دیگر سیاست های در پیش گرفته برای کاهش مازاد ظرفیت دولت چین هم در دوره پیش بینی از عوامل دیگریست که موجب بالا رفتن  قیمت فولاد زنگ نزن خواهد شد.
سهم کشور چین از کل حجم تولید فولاد زنگ نزن در سال 2016، 54 درصد بوده است. پس از کشور چین، دیگر کشورهای آسیایی در مجموع با سهم 22 درصدی از کل تولید جهان در جایگاه دوم قرار دارند. پس از این کشورها، کشورهای اروپایی در جایگاه سوم با سهم 16 درصدی و کشور های اروپایی با سهم 6 درصدی در جایگاه چهارم قرار دارند. بین سال های 1998 تا 2016 بیشترین نرخ رشد تجمعی را فولاد زنگ نزن در مقایسه با دیگر فلزات پایه و فولاد داشته است. نرخ رشد سالانه در این بازه زمانی 5.4 درصد بود.
طی سال های 2010 تا 2016 بیشترین رشد تولید فولاد زنگ نزن بوده است که در قاره اسیا رخ داده است. در قاره آسیا کشور چین در دو فولاد ساده کربنی و فولاد زنگ نزن از دیگر کشورهای پیشی گرفته و بیشترین افزایش تولید را داراست. تولید چین در سال 2010 رقم 11 میلیون تن بود در حالی که این عدد در سال 2016 حدود 25 میلیون تن گزارش شد.
طبق پیش بینی های صورت گرفته تا سال 2025 میزان ارزش بازار فولاد زنگ نزن به 133.8 دلار خواهد رسید. . نرخ رشد سالانه در بازه مورد پیش‌بینی نیز 5.2 درصد است. همچنین در بازه زمانی مشخص شده احتمال دارد که با افزایش تحقیق و توسعه در حوزه فولاد زنگ‌نزن شاهد افزایش استحکام مقاومت به خوردگی و انعطاف‌پذیری باشیم.

شرکت فولاد حامیران نمایندگی فروش فولاد آلیاژی اصفهان و همچنین نمایندگی انحصاری فروش فولاد آلیاژی بهلر در ایران نیز در زمینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه فعالیت دارد که  برای اطلاع از قیمت محصولات همچون قیمت فولاد mo40 ، قیمت فولاد ck45  ، قیمت فولاد زنگ نزن  و دیگر محصولات فولادی می توانید با شماره های 63511-021 تماس حاصل فرمایید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.