شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

ورود بازار فولاد به تنگای جدید


به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد، در شرایط فعلی بازار فولاد در حال ورود به تنگنای جدیدی می باشد. از یک طرف بازار دلار کم کم در حال افزایش بوده و از طرفی دیگر معضلات حمل و نقل کل زنجیره تولید فولاد را تحت الشعاع قرار داده است. قیمت قراضه تقریبا بالاست اما شمش وضعیت مناسبی ندارد. حتی خریداران بیلت نیز در بعضی از مناطق کشور از وضعیت حمل و نقل گله دارند و در تامین شمش و فروش کالاهایشان دچار مشکل شده اند.

از طرفی دیگر انبار ها نیز دچار مشکل شده اند و بارش برف در برخی انبارها موجب شده تا محموله های موجود در داخل انبار آسیب دیده و کیفیتشان کاهش یابد که به دنبال این کاهش کیفیت، کاهش قیمت را به همراه خواهد داشت. در نتیجه مالکان ان ها جبراً میل به فروش پیدا می‌کنند.

در حال حاضر بازار فولاد ابهام فعلی را بیش از پیش تجربه خواهد کرد مخصوصا در شرایطی که تقاضای واقعی وجود ندارد و بازارهای جهانی نیز رونق چندانی ندارند. این موارد نیاز به یک تکانه قوی را در بازار برجسته می سازد. اگرچه طی یک هفته گذشته قیمت ها کاهشی بوده است اما افت شدیدی در قیمت ها حس نشده که علت آن کاهش جدی معاملات و مشکلات حمل و نقل می باشد، یعنی در زمانی‌که بازار به روال عادی خود بازگردد تازه واقعیت‌های قیمتی خودنمایی خواهد کرد.

این وضعیت در شرایطی است که که ثبات نسبی قیمت‌ها از سوی تولیدکنندگان اصلی خود دلیل مهمی برای حفظ سطوح قیمتی موجود بوده و درصورتیکه واحدهای برجسته تولیدی وارد یک فاز کاهش نرخ محسوس می‌شدند این بازار به ناگاه کاهش قیمت‌های جدی‌تر را تجربه می‌کرد ولی چنین رخدادی ثبت نشد.

شرکت فولاد حامیران نمایندگی فروش فولاد آلیاژی اصفهان و همچنین نمایندگی انحصاری فروش فولاد آلیاژی بهلر در ایران نیز در زمینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه فعالیت دارد که  برای اطلاع از قیمت محصولات همچون قیمت فولاد mo40 ، قیمت فولاد ck45  ، قیمت فولاد hss  و دیگر محصولات فولادی می توانید با شماره های 63511-021 تماس حاصل فرمایید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.