شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

پروژه های جدید ذوب آهن اصفهان

     

اخبار بدست آمده حاکی از افتتاح چهارپروژه تولید و زیست محیطی شرکت ذوب اهن اصفهان می باشد. در روز پنجم دهه مبارک فجر طبق آیین افتتاحیه، چهار پروژه ذوب اهن با حضور مهندس مرتضی لطفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و هیات همراه و همچنین مهندس اسرافیل احمدیه رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان ‏و مدیرعامل و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد، در این آیین ، چهار پروژه ریخته گریBeam Blank ، بازسازی و اصلاح سیستم غبارگیرهای کنورتورهای بخش فولادسازی، سیستمPOST COMBUSTION و آبزدائی از لجن کنورتور و بازگشت آب همراه به سیکل کارخانه افتتاح شد و به بهره برداری رسید. 

مهندس لطفی در این جلسه با اشاره به شرایط مطلوب شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: مسئولین و کارگران این شرکت بزرگ با تلاش های مستمر توانسته اند از ظرفیت های تخصصی ذوب اهن نهایت استفاده را ببرند. همچنین قدم های خوبی در راستای کاهش هزینه های تولید و کاهش قیمت محصول نهایی برداشته اند که نتیجه آن سود دهی بیشتر این شرکت بوده است.

وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی با ادامه این فعالیت ها و تلاش ها، امیدواری‌های بسیاری را ایجاد کرده تا طی سال آینده بتواند به سود بیشتر ومطمئن تری دست یابد .

مدیر عمال شستا افتتاح این چهار پروزه از سوی ذوب اهن اصفهان را نشانگر حرکت رو به رشد این شرکت دانست و افزود: این مجتمع بزرگ صنعتی که مادر صنعت فولاد کشور است ، تا اسفندماه امسال 50 ساله می شود و این سابقه نیم قرنی برکات بسیاری برای صنعت کشور داشته است زیرا ذوب آهن اصفهان تا به امروز نقش بسیار مهمی  در توسعه صنعت کشور داشته است .

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.