شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

تاثیر پذیری بازار داخلی از قیمت های جهانی


دکتر علیرضا عکاف زاده، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت صنایع فولاد کرمان(بردسیر) در گفتگویی با اشاره به رقابت پذیری صنعت فولاد ایران از بازارهای جهانی گفت: همواره شاهد تاثیرپذیری بازار فولاد ایران از بازار جهانی بوده ایم و وقتی به بررسی قیمت ها می پردازیم متوجه این همگرایی در قیمت ها می شویم.

به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد، عکاف زاده افزود: بروز هر تغییر در بازار جهانی ، تولید داخل را تحت تاثیر قرار می دهد اما این تاثیرات در قسمت های مختلف تولید فولاد و واحدهای گوناگون یکسان نبوده و با یکدیگر متفاوت می باشد. در برخی مواقع این تغییرات قابل پیش بینی بوده اما در برخی دیگر باعث شوکه شدن واحد های تولیدی فولاد می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:در حالت کلی میزان تاثیرگذاری در مورد نوع محصولات تولیدی و صادراتی و وارداتی بودنشان به یک اندازه نخواهد بود و کارخانه ها برای اینکه اسیب کمتری ببینند نیازمند یک مدیر توامند و با درایت  هستند.

عکاف زاده در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد رقابت بین واحدهای صنعتی چیست؟ اظهار داشت: در واقع وجود رقابتی سازنده در بین واحدهای تولیدی و صنعت باعث می شود انگیزه و میل به پیشرفت در بین کارخانه ها افزایش یافته و بدون شک همین رقابت است که می تواند موجب شکوفایی در صنعت شده که ما نیز خود را از این موضوع مستثنی نمی دانیم.

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کرمان (بردسیر) در آخر خاطر نشان کرد:رقابت مثبت موجب ارتقای سطح کیفی محصولات می شود و پذیرش رقابت پذیری است که پویایی و خلاقیت مداوم را در یک واحد تولیدی میسر می سازد. هر تولید کننده ای که برایش موفقیت حائض اهمیت باشد، می داند که برای اینکه در ذهن مصرف کننده جایگاه متناسبی و قابل قبولی پیدا کند باید به فاکتورهایی چون کیفیت محصول، رعایت استانداردها و احترام به حقوق مصرف کننده اهمیت ویژه ای دهد.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.