شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

فولاد مبارکه رکورد شکنی کرد

به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد، بهرام سبحانی مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در گفتگویی با اشاره به اقدامات این شرکت در سال 97 اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جدید به سال حمایت از کالای ایرانی، فولاد مبارکه در نظر دارد در سال جدید تأمین نیاز داخل و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: صنعت فولاد یک صنعت مادر است که دارای مزیت های بسیار  زیادی برای کشور می باشد. وجود نیروی جوان، دانش فنی بومی، بهره‌مندی از منابع غنی معدنی، در دسترس بودن آب‌های بین‌المللی و وجود منابع فراوان انرژی موجب شده تا گسترش صنعت فولاد برای تأمین نیاز داخل و رشد بازارهای صادراتی، از نظر اقتصادی بصرفه باشد.

بهرام سبحانی با اشاره به موفقیت های فولاد مبارکه درسال گذشته افزود: شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته به موفقیت های بسیاری دست یافت. این در شرایطی است که در حال حاضر با وجود گذشت تنها 2 هفته از شروع سال نو ، موفقیت های مهمی در گروه فولاد مبارکه حاصل گشته است. طی روز های ابتدایی سال جدید، رکود های مهمی در بخش های زیر مجموعه این مجتمع شکسته شد که شکست این رکورد ها در بخش های فولاد هرمزگان، فولاد سنگان، واحد فولادسازی مبارکه و فولاد سفید دشت رخ داده است.

وی در دادمه به تشریح این رکود ها پرداخت و گفت: مجموعه فولاد هرمزگان در سال 96 موفق به عبور از ظرفیت 1.4 میلیون تن تختال شد که این امر نتیجه سرمایه‌گذاری‌های هدفمند فولاد مبارکه در این شرکت و تلاش مدیران و کارکنان آن بوده است.

همچنین فولاد سفید دشت نیز طبق برنامه ریزی های انجام داده شده نتیجه گرفت و 63 درصد از مجموعه پروژه، تکمیل شد که بیشترین میزان پیشرفت در پروژه‌های فولادی استانی است.

از دیگر موفقیت های فولاد مبارکه می توان به فولاد سنگان اشاره کرد. فولاد سنگان با ثبت رکورد تولید روزانه 13 هزار تن محصول توانست تولید سالانه خود را  برای اولین بار به 1.1 میلیون تن رساند.  

طبق گفته مدیرعامل فولاد مبارکه، در چهارمین روز سال 97 تلاش گران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با تولید 121 ذوب، از مرز ظرفیت نامی روزانه عبور کردند.

سبحانی افزود: همچنین در روز 11 فروردین نیز تلاش گران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با تولید 122 ذوب در روز  توانستند رکورد جدیدی را به بثت رسانند.

وی در ادامه تاکید کرد: این رکوردشکنی‌ها حتی در تعطیلات نوروز نیز ادامه دار بود و در سیزدهمین روز از سال نو، رکورد تولید روزانه در نورد گرم به میزان 20 هزار و 104 تن «کلاف گرم» شکسته شد.

بهرام سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه در اخر خاطر نشان کرد: موفقیت‌های بدست آمده در سال نو توسط فولاد مبارکه نشان دهنده شروع یک سال پر برکت و پر موفقیت می باشد برای این مجموعه و صنعت فولاد کشور می باشد و با به ثمر رسیدن طرح‌های توسعه فولاد مبارکه در سال جاری این موفقیت‌ها بیشتر نیز خواهد شد.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید                                   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.