شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

آینده بازار فولاد

به گزارش حامیران در اخبار بازار فولاد، در حال حاضر بازار فولاد کشور احتیاج به یک روند ثبات ماندگار دارد. در حقیقت این بازار نیاز به یک شرایطی دارد تا بتوان در آن خرید و فروش کرد و میزان تقاضا در آن با افزایش رو به رو شود. بررسی های بازار فولاد از ابتدای سال جاری تا کنون نشان دهنده نوسانات بسیار زیاد از جمله کاهش و افزایش در این بازار می باشد که این روند پر افت و خیز به مذاق تجار خوش آمده و برای آن ها شرایط مطلوبی بوده است. بطوری که تجار فولاد به دنبال ایجاد روندهای افزایشی کاهشی و ایجاد تکاپو در بازار زیر سایه ثبات عواملی همچون دلار و ارز هستند.

با توجه به گفته فعالان بخش فولاد، در این میان چنانچه قیمت دلار از این میزان هم بیشتر شود، باز ه مشکلی در روند فعالیت بازار فولاد به وجود نخواهد آمد اما یک شرط مهم وجود دارد و آن ثبات بازار ارز می باشد. بدین معنی که باید نرخ دلار ثابت باشد و با همان نرخ ثابت میان متقاضیان خرید و فروش شود و میزان نوسانات ارزی در داخل کشور به حداقل رسد.

 یک موضوع دیگری در بازار فولاد وجود دارد و آن روند تدریجی از دست دادن بازار می باشد. طی مدت زمانی که با افزایش قیمت محصولات در بازار های مختلف رو به رو می شویم، روند بازار واردات در کشور تقویت شده که این موضوع برای بازار داخلی کشور امری خطرناک می باشد. زیرا واسطه ها و دلالانی که در این بین به دنبال برقراری روابط ویزه ای هستند به راحتی اجازه رشد پیدا کرده و به دنبال رشد آن ها کارخانه های دولتی فولاد کشور متضرر خواهند شد.

با توجه به شرایط بوجود آمده در بازار داخلی فولاد، پیش بینی این بازار برای کارشناسان بسیار دشوار بوده و تقریبا انجام آن غیر ممکن می باشد. برای مشخص شدن وضعیت بازار فولاد کشور باید منتظر اعلام قیمت شمش فولاد و دیگر محصولات تاثیر گذار بر این بازار در هفته پیش رو بمانیم.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات فولادی همچون قیمت فولاد ضد زنگ ، قیمت فولاد MO40 ، قیمت فولاد فنر و دیگر محصولات با شماره 63511-021 تماس برقرار کنید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.