شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

بازار جهانی فولاد به ثبات نسبی رسید

به گزارش حامیران در اخبار بازار فولاد، هر ساله با ورود به ماه رمضان میزان تقاضا در بازار کاهش می یابد. در سال جدید نیز پس از ورود به ماه مبارک رمضان و نزدیکی به زمان بارش باران های موسمی در شرق آسیا تا به حال شاهد کاهش میزان تقاضا و همچنین افزایش قیمت در بازار بودیم. این وضعیت تا به امروز موجب ثبات بازار های جهانی شده است البته در هفته های اخیر شاهد افزایش قیمت در بازار های جهانی فولاد نیز بوده ایم. در حال حاضر بروز این اتفاقات موجب شده تا رونق حقیقی و افزایش قیمت ها به تاخیر افتد و تنها در برخی مواقع شاهد تحرکات قیمتی بسیار ناچیزی در بازار فولاد و مواد اولیه بوده ایم.

خبر های بازار فولاد حاکی از افزایش قیمت در بازار ورق می باشد. اگر چه در حالت کلی کاهش تقاضا در این بازارها نیز دیده می شود. این کاهش تقاضا ها تا جایی محسوس بوده که عرضه ورق های فولادی کشور های مشترک المنافع معروف به CIS با افت قیمت مواجه شده است که این امر گواه از کمبود تقاضا در کشور های منطقه غرب اسیا، شرق اروپا و شمال آفریقا می باشد. این رخ داد در شرایطی است که قیمت بیلت در این کشور ها افزایش یافته اما در دیگر کشور های جهان بیلت در ثبات بسر می برد.

طی هفته گذشته قیمت سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد از نرخ ۴/ ۶۷ دلار در هر تن سی‌‌اف‌آر به ۶/ ۶۶ دلار به ازای هر تن کاهش یافت. همچنین در هفته گذشته نرخ بیلت صادراتی سی آی اس 525 تا 530 دلار در هرتن فول اعلام شد که این میزان در مقایسه با هفته گذشته 10 دلار افزایش یافت. قیمت میلگرد در بورس شانگهای چین 0.2 درصد کاهش یافت و با قیمت 576 دلار در هر تن فوب اعلام شد این کاهش قیمت در شرایطی رخ داد که قیمت این مقطع در اواسط هفته به 583 دلار نیز رسید ه بود.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولاتی همچون قیمت فولاد بهلر ، قیمت فولاد HSS ، قیمت فولاد آلیاژی و دیگر محصولات با شماره 63511-021 تماس برقرار کنید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.