شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

هشدار،صادرات فولاد ایران در خطر است

 به  گزارش حامیران در اخبار بازار فولاد، پایان مهلت 90 روز امریکا برای اعمال تحریم ها با 6 اگوست مصادف خواهد شد. این روز برای ایران سرنوشت ساز خواهد بود، چراکه مریکا طی دو نوبت 90 و 180 روزه قرار است تحریم های خود را اعلام نماید که اولین نوبت ان با 6 اگوست 2018 مصادف خواهد شد.

خبرهای بازار فولاد حاکی از تحریم ایران در بخش فولاد می باشد. چرا که در یکی از بند های این قرار داد از فولاد نام برده شده است که قرار است از تاریخ 8 اگوست سال جاری به بعد صادرات فولاد ایران توسط امریکا تحریم شود. با توجه به این موضوع مسئول ذی ربط در کشور باید تمهیداتی را برای کاهش حداکثری تاثیرات منفی این تحریم ها بر صادرات فولاد کشور بیندیشند.
در این شرایط یک خبر موثق منتشر شده مبنی بر اینکه یکی از شرکت های کشیرانی از اروپا در نامه ای خواستار شفاف سازی وضعیت شرکت فولاد مبارکه در اینده صادرات محصولاتش به اروپا شده است. در حال حاضر بدلیل مشکلات بوجود آمده میان ایران و امریکا، شرکت های اروپایی که با ایران همکاری می کنند در کارشان سردرگم شده اند چرا که نمی دانند پس از تحریم ها شرکت هایی از قبیل فولاد مبارکه امکان صادرات به اروپا را دارند یا خیر. این شرکت با ارسال مفاد بخشنامه تحریم‌های آمریکا علیه ایران از فولاد مبارکه نظرخواهی کرده و ‌گفته اگر این خبر درست باشد در حمل محموله‌های فولاد مبارکه به اروپا مشکل ایجاد خواهد شد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات فولادی همچون قیمت فولاد ضد زنگ ، قیمت فولاد MO40 ، قیمت فولاد فنر و دیگر محصولات با شماره 63511-021 تماس برقرار کنید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.