شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

تاثیرات سخنرانی پومپئو بر بازار فولاد

به گزارش حامیران در اخبار بازار فولاد، طی روزهای اخیر خبر هایی مبنی بر توافق مجدد امریکا برای برجام منتشر شده است. وزیر امور خارجه امریکا در گفتگویی برای توافق این کشور به برجام شرط های بسیار سختی اعلام نمود.
شروطی که از سوی وزیر امور خارجه امریکا اعلام شد موجب شد تا موجی نگرانی به بازار فولاد وارد شود و خبر های بسیار زیادی مبنی بر شروط این کشور و تاثیرات آن بر قیمت محصولات فولادی وقیمت تیرآهن و میلگرد منتشر شود.
با توجه به مشکلات بوجود آمده و اظهارات قبلی ترامپ و سخنرانی جدید وزیر امور خارجه این کشور، به عقیده بسیاری از کارشناسان تنها خواسته ترامپ از این شروط رسیدن به قدرت بوده و فراتر از موضوعات صلح آمیز هسته ای می باشد و زیاده خواهی هایی مبنی بر مشق اسرائیل و نظارت همه جانبه بر قدرت دفاعی ایران و نهایتا تضعیف نیروی نظامی ایران است.
موضوعی که یکی از خط قرمز های مهم کشور بوده و. به هیچ عنوان با آن کنار نخواهیم آمد؛ در نتیجه، رئیس جمهور امریکا که در حال حاضر بازیچه دست اسرائیل و دیگر کشور های همدست شده است، هرگز نخواهد توانست به این خواسته اش برسد چرا که مردم ایران تا پای جان از منابع و مرز های کشورشان دفاع خواهند کرد. 
در این شرایط بوجود آمده فعالان در بازار فولاد باید توجه داشته باشند که این بازار در وضعیت خوبی بسر نمی برد و طی روز های آینده شاهد نوسانات بسیار زیادی در این بازار خواهیم بود. در نتیجه از هرگونه اقداماتی مبنی بر ایجاد جو در این بازار خود داری کنند. همچنین تولید کنندگان و فولاد سازان کشور تحت تاثیر این جو های روانی قرار نگرفته و قیمت های محصولات فولادی را را صعودی نکنند. 
در حال حاضر موضع کشور امریکا در مورد تحریم ها و برجام مشخص شده است. طی ماه های آتی تحریم های سنگینی بر کشور ما وارد خواهد شد که به دنبال این تحریم ها بازار صادرات محصولات فولادی و دیگر محصولات با مشکلات عظیمی مواجه خواهد شد. همچنین امکان رکود بازار فولاد دور از انتظار نمی باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات فولادی همچون قیمت فولاد ضد زنگ ، قیمت فولاد MO40 ، قیمت فولاد فنر و دیگر محصولات با شماره 63511-021 تماس برقرار کنید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.