شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

سرمایه، نیاز اساسی صنعت فولاد

به گزارش شرکت فولاد حامیران در اخبار بازار فولاد، زنجیره فولاد نیازمند برنامه ریزی در بخش بهره برداری معادن تا خط تولید انواع فولاد می باشد. این روند می تواند ارزش افزوده چشمگیری را در این زنجیره ایجاد کرده و در اختیار اقتصاد قرار دهد. این در حالی است که در ایران اگرچه کارشناسان سندی مشخص در زمینه دستیابی به اهداف بلند مدت فولادی تنظیم کرده اند اما برخی حلقه ها با پروژه ها تناسب ندارند و رسیدن به این اهداف را مبهم می کنند.

سیدرضا شهرستانی عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد در این مورد بیان کرد: صنعت فولاد به عنوان یکی از شاخصه های توسعه اقتصادی در سراسر کشور به شمار می آید به طوری که تولید و مصرف این محصول نشان دهنده میزان توسعه یافتگی اقتصادی یک منطقه یا کشور می باشد. ایران نیز با در نظر گرفتن امکانات خود، برای رونق صنعت فولاد برنامه ریزی کرده و برای رسیدن به اهداف صنعت فولاد نیازمند سرمایه است. یعنی اگر برای جبران عقب افتادگی در صنعت فولاد کشور به دنبال راهکار هستیم، باید برای تکمیل ظرفیت های مورد نظر به دنبال جذب سرمایه های داخلی یا خارجی باشیم.

وی در ادامه افزود: تأمین سرمایه مورد نیاز جهت تکمیل زنجیره فولاد کشور تا افق ۱۴۰۴ به گونه است که برای تکمیل طرح کنسانتره سازی، گندله سازی، آهن سازی و فولاد سازی به ترتیب حدود ۲، ۱,۳، ۱.۷ و ۳.۸ میلیارد یورو نیاز داریم. حال با در نظر گرفتن این آمارها باید تأکید کنم که مسئولان اگر برنامه ریزی دقیق و متناسب انجام ندهند، صنعت فولاد نمی تواند به این اهداف دست پیدا کند.

شما می توانید به منظور اطلاع از قیمت محصولات فولادی از جمله قیمت فولاد تندبر، قیمت فولاد سمانته، فولاد قالب پلاستیک و دیگر محصولات با کارشناسان ما با شماره ۶۳۵۱۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.