شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

فولاد آلیاژی ایران رکورد زد

شرکت فولاد آلیاژی ایران طی ماه گذشته موفق به ثبت رکوردهای جدید در تولید و فروش خود شد. به گزارش فولاد حامیران در اخبار بازار فولاد، این شرکت با تلاش و پشتکار کارکنان خود توانست رکوردهای تازه ای به ثبت برساند؛ از این رو آمار بالایی نسبت به تولید در کارخانه های فولاد سازی و نورد سبک کسب کرد.

واحد فولاد سازی شرکت فولاد آلیاژی ایران، در 24 مرداد ماه با تولید 45 ذوب با تناژ 2215 تن فولاد مذاب، رکورد روزانه خود را شکست. از سوی دیگر این شرکت توانست با تولید 46 هزار و 205 تن مذابرکورد ماهانه خود را نیز بشکند و ارقام جدیددر این ماه به ثبت برساند. واحد نورد سبک این کارخانه نیز پس از گذشت چند سال توانست تولید روزانه خود را افزایش دهد. این واحد با تولید روزانه 1101 تن رکورد تولید نورد سبک را هم به نام خود به ثبت رساند.

این شرکت در حوزه فروش نیز موفق عمل کرده است و توانسته با تلاش و پشتکار کارکنان خود، فروش و حمل روزانه کل محصولات را بع 3367 تن برساند. البته فروش فولاد آلیاژی ایران چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی قابل توجه بوده است چراکه این شرکت در مرداد ماه 34 هزار و 659 تن محصولات آلیاژی فروخت و رشد 12 درصدی نسبت به ماه های اخیر را تجربه کرد.

قابل ذکر است که این واحد موفقیت های دیگری نیز در حوزه فروش کسب کرده است که می توان به افزایش ارزش فروش ماهانه کل محصولات بازار داخل و صادرات اشاره کرد. رکورد به ثبت رسیده در این خصوص 148 میلیارد تومان بوده که با رشد 6 درصدی نسبت به اردیبهشت ماه همراه بوده است.

شرکت فولاد حامیران، عامل فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات آلیاژی این واحد، با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.