شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

وضعیت بازار فولاد

به گزارش فولاد حامیران در اخبار بازار فولاد، همانطور که شاهد هستیم بازار فولاد روزهای پرتلاطمی را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارد. عوامل زیادی درافزایش قیمت فولاد تأثیرگذار هستند از جمله بازار ارز که مسیری صعودی را طی میکند. گرچه این التهابات تنها مختص بازار فولاد نیست و شاهد وضعیت نابسامان در دیگر بازارها نیز هستیم اما این روند افزایشی قیمت ها در بازار فولاد بیشتر به چشم می خورد.

رکود تورمی در بازار داخلی فولاد مانند دیگر بازارها در حال تشدید است بطوری که هرچه قیمت ارز دچار نوسان شود، قیمت های مقاطع فولادی نیز از آن تبعیت می کند. البته ناگفته نماند که دلایل دیگری نیز در این نابسامانی ها دخیل هستند از جمله احتکار محصولات فولادی که طی هفته گذشته تیتر اول خبرگذاری ها شده است. 

بازار در شرایطی به تعادل خواهد رسید که قیمت ها توسط عرضه و تقاضا تعیین گردد. تا زمانی که قیمت محصولات فولادی به صورت دستوری و از سوی دولت تعیین شود، باز هم شاهد ادامه این روند افزایشی خواهیم بود. طی هفته های گذشته افزایش حجم محصولات احتکار شده، موجب شده تا عرضه در بورس کالا دچار تداخل شود و همین امر افزایش قیمت های سرسام آور مقاطع فولادی را به همراه دارد. 

تا زمانی که قیمت محصولات فولادی، سیر صعودی را ادامه دهد، متقاضیان تمایل خود را برای خرید و  فروش فولاد از دست می دهند چراکه ترجیح می دهند در این اوضاع آشفته کمی دست نگه دارند  و خرید خود را با تأخیر انجام دهند. در کل گزارشات بدست آمده از بازار فولاد طی دو ماه گذشته تنها در حوزه افزایش قیمت ها می باشد که شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات فولادی همچون قیمت فولاد سمانته، فولاد زنگ نزن، فولاد  قالب پلاستیک، فولاد ck45 و دیگر محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.