شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

کاهش قیمت فولاد زنگ نزن


به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد، با توجه به کاهش تقاضا پیش بینی می شود قیمت فولاد زنگ نزن طی سه ماهه ابتدایی سال میلادی با کاهش مواجه شود.در سه ماه ابتدایی سال جدید میلادی کشور چین و دیگر سهام داران و شرکای فولاد ضد زنگ آسیا از قبیل کره جنوبی و ویتنام سال نو میلادی را جشن می گیرند و از تاریخ 15 فوریه به بعد حدود یک هفته بازار معاملات تعطیل خواهد شد.
طبق پیش بینی های صورت گرفته، فعالیت های تجاری در این زمینه در ماه فوریه بسیار کاهش خواهد داشت زیرا بعضی از متقاضیان انتظار دارند در مقایسه با نرخ ۲۲۰۰-۲۱۰۰ دلاری اواخر ماه دسامبر سال ۲۰۱۷، در ازای هر تن فولاد که هزینه های بیمه و حمل نقل را نیز شامل می شود، حال برای هریک تن فولاد ضد زنگ سرد 304 قیمت به 1900 دلار کاهش یابد.
به علاوه از دیگر عوامل کاهش قیمت این محصول می توان به کم شدن تقاضا و افزایش تولید آن نیز اشاره نمود. براساس اطلاعات بدست امده از شورای فولاد ضد زنگ چین، در این کشور فولاد ضدزنگ در ماه ژانویه تا سپتامبر 2017، 19.67 میلیون تن بوده که این مقدار نسبت به سال گذشته حدود 8 درصد افزایش داشته است. همچنین میزان تولید فولاد ضد زنگ سری 300 در مقایسه با سال گذشته 16 درصد افزایش داشته و به 10.79 میلیون تن رسیده است.
به گفته‌یکی از بازرگانان در شرق چین، با توجه به تعمیرات و نگهداری کارخانه‌ها فعلا خبری از کاهش شدید تولیدات نیست، در نتیجه این مقدار تولیدات در سه ماه آخر سال ۲۰۱۷ و سه ماه اول سال ۲۰۱۸ به قوت خود باقی می‌ماند.
به نقل از شورای فولاد ضدزنگ چین، در ماه‌های ژانویه تا اکتبر سال ۲۰۱۷، چین واردات ۱۸۵ هزار تن فولاد ضدزنگ را انجام داد که ۱۱ برابر بیشتر از ۱۵ هزار تن وارداتی در دوره مشابه آن در سال ۲۰۱۶ است.

شرکت فولاد حامیران نمایندگی فروش فولاد آلیاژی اصفهان و همچنین نمایندگی انحصاری فروش فولاد آلیاژی بهلر در ایران نیز در زمینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه فعالیت دارد که  برای اطلاع از قیمت محصولات همچون قیمت فولاد mo40 ، قیمت فولاد ck45  ، قیمت فولاد زنگ نزن  و دیگر محصولات فولادی می توانید با شماره های 63511-021 تماس حاصل فرمایید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.