شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد مبارکه دریایی از تولید علم

به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه سه طرح درشهرستان امل با اشاره به دستاورد های ارزشمند پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شرکت فولاد مبارکه حاصل انقلاب اسلامی می باشد که دریایی از تولید علم است. بنابر این می توانیم با ظرفیت های موجود برای توسعه و گسترش این صنعت گام های بلندی برداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان این که مردم کشور ما در تلاش برای کسب موفقیت های بیش تر هستند افزود: مردم بیش از پیش در تلاش اند و این سعی و تلاش کشور را به موفقیت های بیشتر رهنمون می نماید چرا که ایران تمام توانایی ها را داراست.

محمد شریعتمداری با اشاره به میزان ظرفیت تولید فولاد کشور عنوان کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید فولاد آلیاژی کشور 30 میلیون تن می باشد.در 51 هزار متر مربع در اقصی نقاط کشور واحد های تولیدی در دست احداث داریم. همچنین 17 هزار جواز برای تاسیس صادر شده است و در روز های اخیر 400 واحد صنعتی کوچک در کشور به بهره برداری رسیده است.

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تاکید بر این که میزان تولید مس در سال 57، صفر بوده است افزود: در سال 57 میزان تولید مس در کشور تقریبا صفر بوده اما در حال حاضر میزان ظرفیت تولید مس در حدود 450 هزار تن اعلام شده است. همچنین در دولت یازدهم که همچنان کشور در تحریم بسر می برد، کارهایمان در حوزه تولید مس افزایش یافت.

همچینین شریعتمداری با اشاره به فتح بازار دنیا با برندینگ، در اخر خاطر نشان کرد: ما از توسعه برندیگ حمایت می کنیم و دستیابی به این امر با توسعه تولید امکان پذیر می باشد و باید مبدأ را برای مقصد طراحی کنیم و برای تولید داخلی باید یارانه داد.

شرکت فولاد حامیران نمایندگی فروش فولاد آلیاژی اصفهان و همچنین نمایندگی انحصاری فروش فولاد آلیاژی بهلر در ایران نیز در زمینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه فعالیت دارد که  برای اطلاع از قیمت محصولات همچون قیمت فولاد mo40 ، قیمت فولاد ck45  ، قیمت فولاد hss  و دیگر محصولات فولادی می توانید با شماره های 63511-021 تماس حاصل فرمایید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.