شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

افزایش تولید فولاد در کشور

به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد، امار ها حاکی از افزایش تولید فولاد کشور طی ده ماهه ابتدایی سال جاری می باشد. فولاد سازان در کشور موفق شده اند با وجود مشکلات بسیاری که در این صنعت وجود دارد، روند رو به رشد تولیداتشان را حفظ کنند.  زنجیره تولید فولاد ایران از پس از انقلاب تا کنون با تکیه بر عدم خام فروشی و تولید محصولات نهایی توانسته رشد بسیاری زیادی را تجربه کند.
بر اساس آمار بدست آمده، از چهار سال گذشته تا کنون میزان ظرفیت تولید فولاد کشور به 32 میلیون تن رسیده است. همچنین میزان صادرات در کشور از مرز 6 میلیون تن در سال جاری عبور کرده و کشور در تمامی بخش های زنجیره تولید فولاد و سایر صنایع صنعتی به موفقیت ها و خود کفایی های بسیار دست یافته است. این در شرایطی است که تا قبل از انقلاب میزان ظزفیت فولاد کشور 500 هزار تن بوده که به کارخانه ذوب آهن اصفهان محدود می شد. اما در شرایط فعلی صنعت فولاد بر پایه دانش داخلی و مزیت های سرشار اقتصادی، در تمام کشور در حال گسترش است و هدف تولید 55 میلیون تن محصول را در سال 1404 در برنامه کاری اش دارد.
در سال‌های اخیر علی رغم وجود برخی کاستی‌ ها  و مشکلات در برنامه‌ریزی تولید محصولات و بروز عدم تعادل در زنجیره تولید ، روند کلی تولیدات مثبت بوده و در هر دو حوزه تولید و صادرات، رکورد‌های جدیدی در صنعت فولاد کشور به ثبت رسیده است.
بر این اساس میزان تولیدات فولاد میانی در ده ماهه ابتدایی سال جاری، ۱۸ میلیون و ۳۶۲ هزار تن بوده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ میلیون و ۴۰۵ هزار تن ثبت شده که 19 درصد افزایش داشته است.
افزایش تولید محصولات میانی فولادی، نشان دهنده افزایش ارزش افزوده در صنعت فولاد کشور است و قدمی به سوی حذف خام فروشی محسوب می‌شود.

شرکت فولاد حامیران نمایندگی فروش فولاد آلیاژی اصفهان و نمایندگی فروش فولاد آلیاژی یزد و همچنین نمایندگی انحصاری فروش فولاد آلیاژی بهلر در ایران می باشد،همچنین در زمینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه فعالیت دارد. برای اطلاع از قیمت محصولاتی همچون قیمت فولاد CK45 ، قیمت فولاد VCN150  ، قیمت فولاد SPK، قیمت فولاد اتومات، قیمت فولاد بهلر، قیمت فولاد تندبر و همچنین قیمت ورق های الیاژی و دیگر محصولات فولادی می توانید با شماره های 63511-021 تماس گرفته و با کارشناسان ما در بخش خرید و فروش محصولات فولاد آلیاژی در ارتباط باشید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.