شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

اخبار بازار فولاد در خاور دور، آمریکا و ایتالیا


اخبار بازار قراضه در خاور دور

اخبار بازار قراضه وارداتی در خاور دور حاکی از ثبات پا برجا آن است. به دلیل آن که اکثرا در هفته ی اخیر اقدام به خرید کرده بودند، تمایلی برای خرید در حال حاضر در بازار دیده نمی شود. در حال حاضران فعالان بازار معتقد هستند که به سه دلیل در روز های آتی معاملات در بازار با قیمت های بالایی انجام خواهد گرفت. این سه دلیل عبارت اند از: افزایش قیمت بیلت در چین و افزایش قیمت معاملات قراضه در ترکیه.

 به گزارش حامیران، آخرین قیمت قراضه سنگین کلاس 2 ژاپن  در خاور دور 233 تا 238 دلار هر تن فوب به ثبت رسیده است که گفتنی است این قیمت از هفته ی گذشته تغیری نداشته است. لازم به ذکر است که طبق برآورد های انجام شده، کره ای ها فعلا نیازی ندارند تا بصورت فوری قراضه خریداری کنند. همچنین در تایوان قراضه ژاپن در 265 تا 267  دلار هر تن سی اف آر پیشنهاد شد که البته به موقعیت ثبت و معامله نرسید.

قراضه کانتینری سنگین خلوص 20-80 امریکا نیز در خاور دور خریداری ندارد و 250 تا 255 دلار  هر تن سی اف آر است که 5 دلار هر تن نسبت به هفته قبل بالا رفته است. خریدارها به دنبال 249 دلار هر تن سی اف آر هستند.

اخبار بازار فولاد در آمریکا

خریدار ها در امریکا فعالیت چندانی ندارند زیرا بازار امریکا دارای ثبات می باشد.بازار در هاله ابهام قرار دارد و دلیل آن بررسی های آنتی دامپینگ می باشد.طبق گزارشات فولاد ایران،هرتن میلگرد 573 تا 595 دلار درب کارخانه است.در این شرایط بعضی از تولید کنندگان سعی بر این داشتند تا بازار را با افزایش قیمت بررسی کنند ولی روند فعلی بازار روشن نیست.  مفتول نیز در بازار داخلی این کشور 606 تا 628 دلار هر تن درب کارخانه در ثبات است برخی قیمت را 22 دلار بالا بردند ولی بازار واکنشی نشان نداده است. در امریکا قیمت مفتول نیز 606 تا 628 دلار هرتن درب کارخانه ثابت است.برخی قیمت مفتول را 22 دلار بالا بردند اما بازار هیچگونه واکنشی نشان نداد.

اخبار تولید فولاد در ایتالیا

در ماه می سال جاری تولید فولاد خام ایتالیا 4.1 درصد افت سالانه داشته 2.1 میلیون تن ثبت شد. افت تدریجی تقاضای محصولات فولادی موجب کاهش تولید ایتالیا شد. به گزارش حامیران،  همچنین بین ژانویه تا می سال جاری این کشور 10.3 میلیون تن فولاد تولید کرد که 1.5 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشت و به دلیل بهبود کلی جو بازار بازار بود.

 

برخی از محصولات فروش شرکت حامیران: فولاد سردکار - فولاد گرمکار - فولاد تندبر - فولاد پلاستیک - فولاد خشکه هوایی - فولاد بهلر - فولاد SPK - فولاد MO 40 - فولاد VCN 150 فولاد 44 33 - ورق CK 45

 

 

 
نظرات 1 + ارسال نظر
panti سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 23:05 http://shanashop.ir

سلام پانتی هستم مدیر سایت شاناشاپ
http://shanashop.ir

خوب بود.ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.