شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

فرصت برای صادرات فولاد ایران در ماه رمضان

                        

امسال نیز مانند روند هرساله، در ماه رمضان شاهد کاهش تقاضای فولاد در خاورمیانه و شمال افریقا بودیم که پیش بینی می شود قیمت فولاد نیز حدود 10 تا 20 دلار تا انتهای این ماه کاهش پیدا کند. گفتنی است با کاهش قیمت محصولات صادراتی ایران، یک فرصت و موقعیتی عالی برای کشورمان رقم میخورد تا بتواند سهم بیشتری را در بازار کسب کند. همچنین تاثیر ماه مبارک رمضان در بازار فولاد کشورهای خاورمیانه و کشورهای جنوب شرقی آسیا از جمله اندونزی و مالزی در هفته های اخیر به خوبی حس شده است. 

در این کشور های مذکور خبری با عنوان رشد تقاضا به دست نیامده بلکه شاهد کاهش تقاضا در تعدادی از کشورهای خاورمیانه هستیم که این امرناشی از دلایلی از قبیل: کاهش سطح فعالیت‌ های اقتصادی در این مناطق و کاهش ساعات کاری و توقف موقتی برخی از فعالیت‌های عمرانی به خصوص در کشورهایی که در این ماه با گرمای شدید هوا هم مواجه هستند می باشد.

طبق گفته ی فعالان بازار، پیش بینی بازار فولاد بر این است که در روز های پایانی از این ماه، قیمت ها ثابت شود و یا دچار کاهش جزئی بشوند.

طبق جدید ترین خبری که اخیرا از سوی نشریه متال بولتن منتشر شده است، در هفته ی پایانی ماه رمضان قیمت فولاد بین 10 تا 20 دلار کاهش پیدا میکند. البته دلایل دیگری نیز برای افت قیمت فولاد نیز ذکر شده است که می توان به آغاز فصل بارش‌ ها در بخش‌ های بزرگی از چین که سرعت اجرای پروژه های عمرانی را کمتر می کند اشاره کرد. در این شرایط صادر کنندگان هم باید قیمت پیشنهادی خود را کمتر کنند تا بتوانند در بازار نسبتا راکد کنونی خریدارانی پیدا کنند.

شرکت فولاد حامیران دارای: 1)عاملیت فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران  2)نمایندگی فولاد آلیاژی اصفهان 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.