شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

کاهش تولید فولاد چین

  • تاریخ و ساعت: 1396/05/10 - 11:09

در 6 ماه ابتدایی سال جاری میلادی، کشور چین مقدار تولید فولاد خودرا 42 میلیون تومان کاهش داد.

طبق اعلامیه کشور چین، این کشور در سال جاری میلادی، مقدار تولید فولاد خام خود را 42.39 میلیون تن کاهش داده است، که این میزان برابر است با 84 درصد از هدفی که این کشور در ساال 2017 میلادی برای کاهش دادن مقدار تولید فولاد خود در نظر گرفته است.

رئیس کمیسیون اصلاحات و توسعه ملی چین گفت: طبق هدف گذاری های انجام شده، کشور ما قصد دارد تا میزان 100 تا 150 میلیون تن از اضافه ظرفیت فولاد خام خود را در حدود دوسال کاهش دهد.

کشور چین در ماه ژانویه سال 2017 طبق تعهد نامه ای که امضاء کرد، متعهد شد تا ظرفیت فولاد خودرا کاهش دهد تا از این راه به اشباع بازار جهانی کمک نکند.

حال قرار است کشور چین در سال جاری میلادی حدود 100 میلیون تن از مقدرا تولید فولاد خود را کاهش دهد. تا قبل از این تولید کنندگان فولاد گرید پایین چین، به اجبار تولید خودرا متوقف کرده اند.
مقدار صادرات فولادی امسال نسبت به سال گذشته با کاهش روبه رو بوده است در این شرایط با افزایش قیمت فولاد، می خواهند انگیزه تولید کنندگان چین را برای تولید بالا ببرند.

 

 

برخی از محصولات فروش شرکت حامیران: فولاد سردکار - فولاد گرمکار - فولاد تندبر - فولاد پلاستیک - فولاد خشکه هوایی - فولاد بهلر - فولاد SPK - فولاد MO 40 - فولاد VCN 150 - فولاد 44 33 - ورق CK 45

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.