شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

اخبار بازار قراضه در ترکیه و ژاپن

اخبار بازار قراضه در ترکیه :

اخبار بازار قراضه که در چندی پیش منتشر شده بود، بیانگر رشد قیمت ها و صعودی شدن شیب قیمت ها بود. با توجه به افزایش ناگهانی قیمت ها، میزان درخواست خرید و تقاضای مردم نیز بشدت کاهش یافت. با پایین آمدن حجم تقاضا در بازار، فعالان این بازار تصمیم گرفتند تا با کاهش دادن قیمت ها، حجم فروش خود را بالا ببرند. به دنبال این تصمیم، عده ی کثیری از کارخانه داران در صدد آن برآمدند که قیمت قراضه را تا جایی کاهش دهند که نرخ آن به زیر سیصد دلار برسد.

لازم به ذکر است که دریای بالتیک نیز قیمت هایی کمتر از سیصد دلار را برای خرید قراضه درخواست داده اند. در حال حاضر شرایط در این بازار به نحوی می باشد که کارخانه ها در تلاش هستند تا قراضه ارزان تری را بیایند که نتوانستند در این راه موفق عمل کنند. با وجود تمام تلاش هایی که برای کاهش دادن این قیمت ها انجام شده است، قیمت قراضه در یک حالت تقریبا ثابتی می باشد.

اخبار بازار قراضه در ژاپن :

به دلیل انکه میانگین قیمت ها برای قراضه سنگین در کشور ژاپن ثابت است، اکثر عرضه کنندگان در تلاش هستند تا این بازار را مورد بررسی قرار بدهند. گفتنی است قیمت هایی که اخیرا در این بازار پیشنهاد شده اند، با قیمت های هفته ی گذشته تغییر چندانی نداشته است. این موضوع بیانگر ثبات این بازار در ژاپن است. از سویی دیگر، به دلیل خرید های بسیار کمی که اخیرا شرکت هیوندا استیل کره داشته است، فعالیت های این بازار بشدت کاهش یافته است.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.