شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

بررسی نوسانات قیمت ورق گالوانیزه در دی ماه

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، با توجه به اطلاعات بدست امده از وضعیت قیمت روز ورق گالوانیزه ها طی دی ماه، به این مهم دست یافتیم که این محصول فولادی طی یک ماه اخیر در آرامش کامل به سر می برده است. با آغاز دی ماه قیمت ورق گالوانیزه ثابت اعلام شد، این ثبات قیمت ها تنها برای یکی دو روز اول نبوده و پس از گذشت یک ماه همچنان قیمت ها ثابت می باشد. با توجه به نوسانات بسیار قیمت دیگر مقاطع انتظار می رفت ورق های گالوانیزه هم پرنوسان بوده باشد اما با بررسی های صورت گرفته متوجه ثبات قیمت آن ها طی یک ماه شدیم. این ثبات قیمتی تنها از سوی یک کارخانه نبوده واکثر کارخانه ها را شامل می شود.

کارخانه ورق گالوانیزه هفت الماس که از اوایل ماه جاری قیمت هایش را ثابت اعلام کرد و در حال حاضر نیز تغییری در قیمت های خود ایجاد نکرده و همچنان ثابت می باشد. در کنار هفت الماس کارخانه هایی از قبیل کارخانه ورق گالوانیزه کاشان، کارخانه ورق گالوانیزه شهرکرد و کارخانه ورق گالوانیزه تاراز نیز بودند که با شروع ماه جاری اقدام به ثبات قیمت ها کردند. اگرچه طی هرمعمولا میانگین قیمت های ورق های گالوانیزه 2 تا 3 بار تغییر می کند اما چیزی که در این موضوع چشمگیر بوده است تغییر نکردن قیمت ها طی یک ماه اخیر می باشد که به نوع خودش قابل توجه است.

برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس، قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد و قیمت ورق گالوانیزه کاشان علاوه بر سایت آهن پرایس می توانید به کانل این مجموعه نیز مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.