شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

ذوب آهن اصفهان اولین تولید کننده فولاد

به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد، سید حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هشتمسن کنفرانس ملی سازه و فولاد ضمن بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان گفت: کارخانه ذوب آهن اصفهان اولین تولید کننده فولاد می باشد که با نیم قرن تجربه باید در بازسازی و بروز رسانی صنعت فولاد کمک شایانی کند زیرا از همان ابتدا صنعت فولاد ایران با ذوب اهن اصفهان شناخته شده است.

حمید کلانتری ضمن تبریک نیم قرن تجربه و فعالیت های شرکت افزود: مدیریت عالی شرکت ذوب آهن اصفهان توانسته با استفاده از تدابیر مناسب هزینه های این کارخانه را کاهش داده که این زنجیره می تواند با تولید محصولات جدید تکمیل گردد.

وی در ادامه با پیش بینی بازارهای جهانی و داخلی تصریح کرد: از راهکارهای شرکت های بزرگ برای بقا در این صنعت، تنوع محصولات و بکارگیری از مشاورین متخصص برای کاهش قیمت محصول نهایی می باشد که شرکت ذوب آهن توانسته با استفاده از این روش به موفقیت دست یابد.

معاون وزیر تعاون با اشاره به کسب ربته چهاردهم ایران در تولید فولاد اظهار داشت: بکارگیری شرکت های سرمایه گذار علاقمند به طرح های توسعه ای فولادی می تواند جایگزین مناسبی برای بانک ها باشند تا طرح های توسعه ای ذوب آهن هرچه سریعتر به بهره وری برسد .

دکتر سید رسول میر قادری رئیس انجمن سازه های فولادی ایران هم پس از حضور در غرفه شرکت، اهداف این کنفرانس را ارتباط بین تولید کنندگان فولاد و تولید کنندگان سازه های فولادی معرفی کرد و اخطر نشان کرد: کارخانه ذوب آهن اصفهان با درک نیازهای کشور و بلند مرتبه سازی ساختمان ها باید سمت و سوی تولید محصولات خود را تغییر داده تا بتواند جوابگوی نیاز های داخلی باشد .

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.