شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

نقش اساسی فولاد مبارکه در تنوع محصولات فولادی

به گزارش شرکت فولاد حامیران در  تحلیل بازار فولاد، مهدی کرباسیان عضو هیأت مدیره فولاد مبارکه در گفت و گویی مبنی بر موفقیت فولاد مبارکه در عرضه فولاد کشور بیان کرد: موفقیت فولاد مبارکه حاصل تجربه، مدیریت عالی و اراده کارکنان این شرکت است. وی درا دامه افزود: فولاد مبارکه نقش اساسی در میزان و تنوع تولید محصولات فولادی کشور دارد. نوع محصولاتی متنوعی که در کارخانه فولاد مبارکه تولید می‌شود، موجب حمایت از صنایع سطح پایین تر می گردد.
وی در ادامه افزود: کامل بودن زنجیره تولید در گروه فولاد مبارکه یکی از ویژگی‌های بارز این شرکت است؛ از این رو در سیاست‌گذاری‌های کلان کشور باید به این نکته مهم و ظرفیت و توانمندی فولاد مبارکه توجه بخصوصی شود.

کرباسیان در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری فولاد مبارکه در منطقه سنگان بیان کرد: شرکت فولاد مبارکه باید در ادامه مسیر موفقیت خود، به بهره‌برداری رساندن خط تولید کنسانتره در سنگان را نیز در اولویت قرار دهد. 

با توجه به آمارها می توان به این نتیجه رسید که جمع‌آوری پساب‌های شهری توسط فولاد مبارکه و استفاده از آن‌ها سرمایه گذاری مهمی است که این شرکت انجام داده و حدود یک سوم آب مورد نیاز خود را از این گونه آب‌ها به دست می‌آورد که این حرکت، کاری ماندگار در کشور است و می‌تواند الگوی سایر صنایع باشد.

در ادامه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اجرای طرح های مربوط به توسعه ظرفیت های حمل و نقل ضروری است و باید با همکاری دولت و بخش خصوصی در این زمینه به نتایج مطلوب‌تری دست یابیم. وی در ادامه با اشاره به استفاده از فناوری های جدید در خط تولید افزود: : باید با تعریف پروژه‌های متعدد صنعت فولاد کشور را ارتقا دهیم و متناسب با درخواست و کشش بازارهای جهانی محصولات خود را با قیمت تمام شده کمتر و کیفیت بسیار بالاتر تولید کنیم
برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.