شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

فروش بلیت فولادی ایران با وجود تحریم ها

به گزارش حامیران در اخبار بازار فولاد، علی رغم احتمال افزایش تحریم های کشور امریکا متقاضیان در منطقه خاورمیانه همچنان خواستار خرید بیلت ها فولادی تولید کشور ما هستند که در هفته گذشته چند محموله از این بیلت ها مورد معامله قرار گرفته است.

از جمله کشور هایی که خواستار بیلت فولادی ایران هستند می توان به کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس، شمال آفریقا و جنوب شرق آسیا اشاره نمود. در شرایطی که کشور امریکا طی اطلاعیه پس از خروج از برجام اعلام کرد که در ماه اوت تحریم های جدید را بر علیه ایران به اجرا خواهد در اورد، فعالان این بازار نسبت به خرید فرآورده های فولادی نیمه تمام از سوی مشتریان آسیایی از ایران ابراز تردید کرده اند.

اما با این شرایط اعلام کرده اند که کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس برای پرداخت پول و حمل محموله هایشان از ایران و همچنین ادامه روند خریدمحصولات فولادی نیمه تمام از ایران راه های تازه ای خواهند یافت.

براساس آمار بدست آمده، در هفته اخر از ماه ژوئن مقدار قابل ملاحظه ای بیلت فولادی تولید ایران برای تولید در ماه اوت توسط شرکت ها و تجار خاورمیانه ای به قیمت هر تن ۴۹۸ تا ۵۰۳ دلار بر روشه عرشه فروخته شد.

محموله دیگری نیز بوسیله یک تاجر در منطقه بر روی عرشه به فروش رسید که قیمت هر تن آن ۵۰۰ تا ۵۰۵ دلار گزارش شده است.

گزارشات بدست آمده از سوی متال بولتن حاکی از کاهش قیمت بیلت فولادی صادراتی ایران در اخرین هفته ماه ژوئن می باشد که با ۷ دلار کاهش به قیمت ۴۸ تا ۵۰۵ دلار بر روی عرشه فروخته شده است.

در این شرایط بخش اعظمی از ورقه های فولادی تولیدی ایران به جنوب شرق آسیا صادر می شود و قیمت ثبت شده در آخرین پیشنهادات ۵۰۵ دلار بر روی عرشه بوده است. مشتریان ورقه های فولادی در جنوب شرق آسیا گفتند، ورقه های فولادی ایران با احتساب هزینه حمل ۵۴۰ تا ۵۴۵ دلار است و قیمت آن برای تحویل بر روی عرشه نیز ۵۰۵ تا ۵۱۰ دلار می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.