شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

بررسی فعالیت های شرکت فولاد مبارکه

به گزارش شرکت فولاد حامیران در اخبار بازار فولاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت در افتتاح طرح توسعه فولادسازی و نورد فولاد سبا در خصوص فعالیت های شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: «صنعت فولاد مبارکه زنجیره تکمیلی دارد و به صنعت سنگ تا رنگ معروف است. این شرکت وابستگی به خارج ندارد و بصورت مستقل فعالیت های صنعتی خود را در ۷ استان ادامه می دهد.»

وی در ادامه افزود: چهار هزار شرکت در کنار فولاد مبارکه فعال هستند. این شرکت ها موجب پیشرفت صنعت فولاد در داخل کشور می شوند و یکی از خدمات ارزشمند فولاد مبارکه نیز همین موضوع است. بطوری که نیمی از ۵۵ میلیون تنی که برای سال ۱۴۰۴ پیش بینی شده بود، سهم شرکت فولاد مبارکه است و این مجتمع امید دارد که به این ظرفیت برسد.

شریعتمداری در ادامه با اشاره به فعالیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: این شرکت با وجود اینکه خود از کم آبی رنج می برد، اما در بخش آب منطقه نیز در حال کمک رسانی است و صرفه جویی را در رأس فعالیت های خود قرار داده است. وی در ادامه افزود: سهم ۳۴ میلیون تنی تولید فولاد در اختیار مردم کشور قرار گرفته و این رکورد خوبی بوده است. امید است که با توجه به تلاش های شرکت های بزرگ از جمله شرکت فولاد مبارکه این موفقیت ادامه داشته باشد و نیازهای مربوط به زیر ساخت های صنعت فولاد تأمین شود. در کشور ۲۲ درصد رشد تولید فولاد را شاهد بودیم که نسبت به میانگین جهانی بسیار بالاتر است؛ از سوی دیگر رشد ۱۷ درصدی شمش فولادی در کشور نشان می دهد که صنعت فولاد، پویا و فعال است و برای ادامه موفقیت در این بخش باید تمامی شرکت هایی که در بخش فولاد فعالیت دارند، به تلاش خود ادامه دهند. پیشرفت امروز کشور در بخش فولاد، نتیجه این تلاش های بی وقفه است.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.