شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

افزایش تولید هدف اصلی فولاد مبارکه

به گزارش فولاد حامیران در اخبار بازار فولاد، مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر تحقق اهداف این شرکت افزود: هدف اصلی ما رسیدن به تولید حداکثری است. دکتر سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از کارکنان و مدیران شرکت جلسه ای برگزار کردند.

وی ضمن تقدیر از کارکنان شرکت برای تلاش بی وقفه تصریح کرد: کارکنان ما در پیشبرد اهداف شرکت از طریق تداوم تولید، بومی سازی حداکثری تجهیزات و کالاهای مورد نیاز نقش کلیدی دارند.

در این دیدار محمدرضا فتحی رئیس واحد احیا مستقیم2 فولاد مبارکه اصفهان بیان کرد: پیشرفت 101 درصدی تولید این کارخانه نسبت به رکودهای ماهانه و برنامه ریزی ها حکایت از تلاش بی وقفه و مستمر کارکنان برای دستیابی به اهداف دارد. مدیر عامل این شرکت تولید فولاد پارسال این مجموعه صنعتی را 8 میلیون و 660 هزار تن بیان کرد و گفت: برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال جاری رسیدن به تولید 9 میلیون و 600 هزار تنی می باشد و تمام تلاش ما بر این است که به این هدف بزرگ دست پیدا کنیم. پیش بینی های امسال رسیدن به افزایش 10 درصدی تولید بود در حالی که در پنج ماهه اول با دستیابی به رشد 13 درصدی از برنامه ها پیشی گرفتیم. 

طی دو هفته گذشته به دلایل مختلفی عرضه محصولات فولاد سازان از جمله فولاد مبارکه در بورس کالا با کاهش همراه بوده است اما با آزاد سازی سقف رقابت عرضه نیز به طور کامل انجام خواهد شد و همین امر موجب می شود که قیمت ها متعادل گردد. دستکاری قیمت ها تنها افزایش و کاهش غیرمعقول قیمت ها را در پی خواهد داشت و موجب رواج رانت خواری در این حوزه می شود. در این صورت فولادسازان نیز تمایل خود را برای عرضه محصولات در بورس از دست خواهند داد بنابراین باید برنامه ریزی ها برای عرضه در بورس کالا به گونه ای باشد که تولیدکنندگان محصولات تولیدی خود را به طور کامل برای مصرف کنندگان عرضه کنند.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

  • نوشته شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.